Kamis, 21 Mei 2015

Ada dalam Kondisi Baik

Ada dalam Kondisi Baik

Seorang pemberi pinjaman akan menyetujui pinjaman hipotek Anda setelah meninjau semua dokumentasi Anda yang Anda berikan serta cukup banyak dokumen kepatuhan. Setelah beberapa minggu mengumpulkan dokumen yang diperlukan aplikasi Anda selesai dikirim kepada penjamin emisi untuk persetujuan Anda. Penjamin emisi akan menyetujui pinjaman Anda dan kertas pinjaman Anda dikirim ke departemen penutupan. Mungkin. Mungkin hanya ada beberapa kondisi.

Persyaratan pinjaman adalah item yang perlu diatasi atau dijelaskan dalam aplikasi hipotek sebelum pinjaman hipotek sepenuhnya disetujui. Ada dua jenis kondisi: underwriting dan pendanaan.

Kondisi Underwriting adalah hal-hal yang perlu diselesaikan sebelum kertas pinjaman Anda dapat ditarik dan dikirim ke dekat Anda. Suatu kondisi underwriting biasanya sesuatu yang akan menentukan apakah atau tidak pinjaman Anda dapat disetujui. Sebagai contoh, laporan kredit Anda menunjukkan rekening tagihan dan penjamin emisi ingin Anda membayar rekening tagihan sebagai syarat untuk menyetujui pinjaman hipotek. Anda menghubungi agen penagihan dan membayar rekening tagihan menyediakan "dibayar lunas"

terima untuk pemberi pinjaman Anda.

Anda baru saja puas kondisi kredit dan dokumen pinjaman Anda sekarang dapat dicetak.

Kondisi pendanaan adalah item yang, sementara penting, tidak sedramatis kondisi underwriting dan lebih dari "dokumen" item. Misalnya, semua file pinjaman biasanya akan memerlukan dua bertopik gaji terbaru mencakup periode 30 hari. Jika pinjaman Anda telah berada di pemberi pinjaman selama dua atau tiga minggu kemungkinan Anda menerima gaji lagi. Kondisi pendanaan dapat bahwa Anda membawa salinan gaji terbaru Anda ke meja penutupan untuk membawa pinjaman dalam kepatuhan penuh.

Jika Anda membawa rintisan gaji Anda ke meja penutupan dan kreditur menerima itu, pinjaman Anda akan benar-benar disetujui dan dana hipotek Anda akan ditransfer.

Kondisi pinjaman ditemukan di hampir setiap pinjaman hipotek tunggal. Beberapa lebih penting daripada yang lain tapi mereka semua harus dipenuhi sebelum hipotek dapat dikeluarkan. Persyaratan pinjaman sebenarnya membantu mempercepat proses kredit bukannya memperlambat turun menunggu satu atau dua item yang akan disajikan.

1 komentar:

  1. Hello, Saya Puan Iman, A pemberi pinjaman pinjaman peribadi yang menghulurkan peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Pinjaman kami kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, untuk melabur dalam perniagaan pada tahap 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan bantuan dipercayai dan penerima dan akan bersedia untuk menawarkan loans.so hubungi kami hari ini faithchristianloan@gmail.com

    BalasHapus